ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο BOB
Είχα πάθει στέρηση. Τόσες μέρες χωρίς Bob κάτι μου έλειπε. Επέστρεψε για δώσει λάμψη στις μίζερες ζωές μας. ΝΑΙ, έβγαλε νέα ανακοίνωση. Τί γράφει; Έχει καμία σημασία; Καμία απολύτως. Χάνετε το δάσος και βλέπετε μόνο το δέντρο με τέτοιες ερωτήσεις. Ο Bob είναι και πάλι κοντά μας. Έστω και δια ανακοινώσεων. ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΕΕΕΕΕΕΕ........

Δεν υπάρχουν σχόλια