ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ...
Τελικά ο Μάκαρος εκτός από φονέας των μεγάλων (είναι αήττητος με ΠΑΟ, ΟΣΦΠ, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΑΡΗ) απέκτησε κι άλλη ιδιότητα. Έγινε γαυροπροπονητοφάγος. Στο 0-0 του 1ου γύρου απολύθηκε ο Τιμούρης. Στο 0-0 του 2ου γύρου ο λευκός Πελέ. Μπάντοβιτς-Νίνι είστε τυχεροί που δεν έχει άλλο ματς με την Καβάλα φέτος. Κύπελλο -ελέω Σερρών- γιοκ, play off (να είναι ο Μάκαρος πεντάδα δηλαδή) δεν το κόβω...

Δεν υπάρχουν σχόλια