Μετά από μία πενταετία η ομάδα Κ19 του ΠΑΟΚ επέστρεψε στην κορυφή και κατέκτησε τον τίτλο στο σχετικό πρωτάθλημα υποδομής της Super League 2025-2026, με την απονομή του τροπαίου να γίνεται το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου στην Σουρωτή, μετά από το παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
Δεν υπάρχουν σχόλια