ΠΑΟΚ: Η αποστολή για Ολυμπιακό
Με χαλάρωμα στην Νέα Μεσημβρία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ για το αυριανό ντέρμπι στην Τούμπα εναντίον του Ολυμπιακού. Η προπόνηση περιείχε μόνο λίγες ασκήσεις τόνωσης της φυσικής κατάστασης και ασκήσεις τεχνικής.
Μετά το τέλος της προπόνησης ο Ίγκορ Τούντορ ανακοίνωσε την αποστολή για το αυριανό ματς, που αποτελείται από τους: Όλσεν, Γλύκο, Τζαβέλλα, Βίτορ, Κόστα, Μαλεζά, Κίτσιου, Κωνσταντινίδη, Ροντρίγκες, Κάτσε, Τζιόλη, Σάμπο, Γκολάσα, Μυστακίδη, Πέλκα, Ζάιρο, Κλάους, Μπερμπάτοφ, Μακ.


Δεν υπάρχουν σχόλια