Header Ads

Header ADS

Ολυμπιακός: Η αποστολή για ΠΑΟΚ

Δουλεύοντας επάνω στην τακτική, μέσω διτέρματος και στημένων φάσεων (κόρνερ και φάουλ), οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού ολοκλήρωσαν το μεσημέρι του Σαββάτου την προετοιμασία τους για το αυριανό ματς στην Τούμπα με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ. 

Η επιθετική και αμυντική λειτουργία μπήκαν ξανά σε πρώτο πλάνο, με τον Σίλβα να δουλεύει τα πλάνα του. Μικροενοχλήσεις στο γαστροκνήμιο αριστερά αισθάνθηκε ο Πάρντο και έμεινε εκτός αποστολής, ώστε να προφυλαχθεί για την συνέχεια. Εκτός αποστολής έμεινε και ο Ντα Κόστα, ο οποίος παρότι γυμνάζεται κανονικά με την υπόλοιπη ομάδα, δεν είναι ακόμη 100% έτοιμος. 

Ατομικό έκανε ο Μπουχαλάκης, ενώ στην αποστολή συμπεριλήφθηκε κανονικά ο Ιντέγε! Αναλυτικά: Αυλωνίτης, Μποτία, Καμπιάσο, Ντομίνγκεζ, Ντουρμάζ, Ελαμπντελαουί, Φινμπόγκασον, Φορτούνης, Ερνάνι, Ιντέγε, Καπίνο, Κασάμι, Μαζουακού, Μιλιβόγεβιτς, Πουλίδο, Ρομπέρτο, Σαλίνο, Σεμπά, Σιόβας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.