Καρυπίδης: Να σταθείτε στο πλευρό της ομάδας
Ο επικεφαλής του ποδοσφαιρικού τμήματος του Άρη, Θόδωρος Καρυπίδης, ενόψει της έναρξης των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων (ο Άρης είχε ρεπό την 1η αγωνιστική), έκανε την παρακάτω δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας (arisfc.gr):
«Ενόψει της έναρξης των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων του Άρη, θα ήθελα να ευχηθώ καλή αγωνιστική χρονιά στην ομάδα και τους φιλάθλους μας. Έχοντας την ευθύνη του Ποδοσφαιρικού Τμήματος, στο σύντομο χρονικό διάστημα που είχαμε στη διάθεσή μας, κάναμε το καλύτερο δυνατό σε συνεργασία με τον προπονητή μας Νίκο Αναστόπουλο, προκειμένου να δημιουργήσουμε μία ομάδα, η οποία θα εκπληρώσει τον στόχο μας.
Προσωπικά έχω τη βεβαιότητα ότι η φετινή περιπέτεια του Άρη σ' αυτήν την κατηγορία θα είναι σύντομη. Πολύ γρήγορα θα τελειώσει αυτή η δοκιμασία. Έχω όραμα για τον Άρη και σε λίγο καιρό θα μπορούμε να πούμε περισσότερα.
Από εσάς, τους φίλους του Άρη, ζητώ να σταθείτε μαζικά στο πλευρό της ομάδας μας, όπως χρόνια κάνετε άλλωστε. Γιατί χωρίς εσάς δεν υπάρχει Άρης και χωρίς εσάς δεν μπορούμε να καταφέρουμε τίποτα. Κατανοώ την πικρία και την απογοήτευση που νιώθετε, αλλά να είστε σίγουροι ότι από φέτος ο Άρης αλλάζει. Τα υπόλοιπα στο γήπεδο...»


Δεν υπάρχουν σχόλια