Σάββατο τα τελευταία εισιτήρια του ΑΕΚ-ΟΣΦΠ
Τα τελευταία εισιτήρια για τον αγώνα Κυπέλλου ΑΕΚ - Ολυμπιακός που έχουν απομείνει αδιάθετα και τα οποία θα παραλάβει η ΠΑΕ ΑΕΚ την Παρασκευή, θα τεθούν προς διάθεση στους φιλάθλους της ομάδας, από τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ, το Σάββατο 7 Μαρτίου παράλληλα με τα εισιτήρια του αγώνα ΑΕΚ - Ερμιονίδα. Τα εκδοτήρια θα λειτουργήσουν το Σάββατο από τις 15:30 έως και 15 λεπτά μετά την έναρξη του αγώνα ΑΕΚ - Ερμιονίδας (18:30).


Δεν υπάρχουν σχόλια