Οι ευχές της Ατλέτικο προς τον Ολυμπιακό
Στο κατάμεστο Βιθέντε Καλδερόν, έδρα της πρωταθλήτριας Ισπανίας Ατλέτικο Μαδρίτης, προβλήθηκε χθες το βράδυ, στα matrix του γηπέδου, το επετειακό λογότυπο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, για τη συμπλήρωση των 90 χρόνων από την ίδρυση του συλλόγου.
Οι "ροχιμπλάνκος", που αντιμετώπισαν τον Ολυμπιακό στους ομίλους του UEFA Champions League, έκαναν ένα αφιέρωμα στην Ελληνική ομάδα, μέσα από τις γιγαντοοθόνες του ιστορικού γηπέδου της Μαδρίτης, στον απόηχο της αναμέτρησης με την Βαλένθια για την Primera Division! Το επετειακό λογότυπο, συνόδευε και ένα ευχετήριο μήνυμα των Ισπανών προς τον Ολυμπιακό...


Δεν υπάρχουν σχόλια