ΑΕΚ: Η αποστολή για Αχαρναϊκό
Ολοκληρώθηκε η προπόνηση της Παρασκευής των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ που πραγματοποιήθηκε στο αθλητικό κέντρο των Σπάτων. Ο Άλεξ Ντακόλ και ο Ιβάν Μπρέσεβιτς ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα στο γυμναστήριο.
Στην συνέχεια ανακοινώθηκε η αποστολή για τον εντός έδρας αγώνα πρωταθλήματος με αντίπαλο τον Αχαρναϊκό (15/02, 18:00) την οποία αποτελούν οι:
Ανέστης, Καραγκιολίδης, Ανάκογλου, Αραβίδης, Γεωργέας, Γροντής, Κολοβέτσιος, Μάνταλος, Μπακάκης, Ντούνης Μ, Πεταυράκης, Πλατέλλας, Ρόβας, Σαρρής, Σβάρνας, Τζανετόπουλος, Μπαρμπόσα, Ζόριτς, Γιόχανσον και Κρισάντους.
Ο Βασίλης Λαμπρόπουλος θα εκτίσει την ποινή μιας αγωνιστικής (κάρτες) σε αυτόν τον αγώνα. Το Σάββατο η προπόνηση θα πραγματοποιηθεί στις δώδεκα το μεσημέρι (12:00).


Δεν υπάρχουν σχόλια