Header Ads

Header ADS

ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Ανακοίνωση για την διαιτησία

«Δώστε το πρωτάθλημα από τώρα εκεί που θέλετε, μήπως γλιτώσουμε αθώους ανθρώπους από τη φυλακή. Πλέον παίζετε όχι μόνο με τη νοημοσύνη, αλλά και με τα νεύρα του κόσμου. Κύριε Καλογερόπουλε, πόσα γραμμάτια έχεις ακόμη για τη… διεθνή καριέρα που κάνεις; 

Κύριε Γκιρτζίκη, σας παρακαλούμε να υλοποιήσετε την απειλή σας και να συνεχίσετε το έργο του κυρίου Σαρρή. Και σας ευχόμαστε και την πορεία που θα έχει τους επόμενους μήνες. Την Τετάρτη, προτείνουμε να ξεκινήσει το ματς από το 2-0 και διαιτητής να παίξει ο κύριος… Σάββας Θεοδωρίδης, που του αρέσει το 50-50. Καληνύχτα σας.»

2 σχόλια:

  1. Κατι δε παει καλα! Ο Εθνικος Αλεξανδρουπολης ακομα να βγαλει ανακοινωση για την ηττα του στην Λαμια, ή μηπως εχει βγαλει καμια στο volleynews.gr και δεν το εχω δει ακομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ότι κατέρρευσε αγωνιστικά ο ΠΑΟΚ δεν σημαίνει πως η "σφυρίχτρα" δεν ήταν άθλια. Όσο για το ύφος και το περιεχόμενο της ανακοίνωσης... έχω βαρεθεί να διαβάζω ανακοινώσεις στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Λόγια πολλά - πράξεις ελάχιστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.