Σίλντενφελντ: "Να παίξουμε έξυπνα"
Στην Τούμπα, στο ντέρμπι της αγωνιστικής (ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός), θα βρεθεί -ως αντίπαλος- κι ένας παλιός γνώριμος του "δικεφάλου", ο πρώην ποδοσφαιριστής του, Γκόρντον Σίλντενφελντ, ο οποίος δήλωσε για το σημερινό ματς:
«Ο ΠΑΟΚ έχει καλή ομάδα, παίζει καλό ποδόσφαιρο και περιμένω να γίνει ένα καλό παιχνίδι σε καλή ατμόσφαιρα. Γι’ αυτό το λέμε ντέρμπι. Πέρσι παίξαμε πολλές φορές με τον ΠΑΟΚ και όλοι τους γνωρίζουμε, αν κι έχουμε αλλάξει αρκετούς παίκτες.
Νομίζω πως θα είμαστε έτοιμοι. Θα πρέπει να παίξουμε έξυπνα. Παίζουμε εκτός έδρας και μπορούμε να τους δώσουμε την μπάλα για να κάνουν παιχνίδι κι εμείς θα κάνουμε τη δουλειά μας. Όλοι πρέπει να ακούσουμε τον προπονητή μας και να ακολουθήσουμε το πλάνο του.»
«Ο ΠΑΟΚ έχει καλή ομάδα, παίζει καλό ποδόσφαιρο και περιμένω να γίνει ένα καλό παιχνίδι σε καλή ατμόσφαιρα. Γι’ αυτό το λέμε ντέρμπι. Πέρσι παίξαμε πολλές φορές με τον ΠΑΟΚ και όλοι τους γνωρίζουμε, αν κι έχουμε αλλάξει αρκετούς παίκτες.
Νομίζω πως θα είμαστε έτοιμοι. Θα πρέπει να παίξουμε έξυπνα. Παίζουμε εκτός έδρας και μπορούμε να τους δώσουμε την μπάλα για να κάνουν παιχνίδι κι εμείς θα κάνουμε τη δουλειά μας. Όλοι πρέπει να ακούσουμε τον προπονητή μας και να ακολουθήσουμε το πλάνο του.»


Δεν υπάρχουν σχόλια