Header Ads

Header ADS

Δερμιτζάκης: "Δεν απογοητευόμαστε"

Διαβάστε τι δήλωσε στην συνέντευξη τύπου ο προπονητής του Εργοτέλη, Παύλος Δερμιτζάκης, μετά την εντός έδρας ισοπαλία (2-2) της Κρητικής ομάδας με την Βέροια:

«Πιστεύω ότι έγινε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι ανάμεσα σε δύο καλές ομάδες, δημιουργήθηκαν πολλές ευκαιρίες, γκολ και θεωρώ ότι ο κόσμος που παρακολούθησε το ματς έμεινε ευχαριστημένος. Ξέραμε ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε μία καλή ομάδα, καθώς την αντιμετωπίσαμε και στο Κύπελλο και δικαιολογεί την βαθμολογική της θέση. 

Προετοιμαστήκαμε όσο το δυνατό καλύτερα γι’ αυτό το παιχνίδι, πιστεύαμε και θέλαμε να πετύχουμε την πρώτη μας νίκη στο Παγκρήτιο Στάδιο, που θα μας έδινε βαθμολογική και ψυχολογική ανάσα για την συνέχεια. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών γιατί είχαν δύναμη, πάθος, συγκέντρωση και καθαρό μυαλό. 

Αμυντικά σταθήκαμε καλά, παρά τους παίκτες του αντιπάλου, οι οποίοι μεσοεπιθετικά μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα ανά πάσα στιγμή, καθώς ότι έκαναν ήταν μόνο από στημένες φάσεις και μία ευκαιρία πριν το δικό μας γκολ. 

Μέσα από την κατοχή της μπάλας και μίας ειδικής τακτικής που εφαρμόσαμε, προηγηθήκαμε δύο φορές στο σκορ, αντιδράσαμε και τις δύο φορές που ισοφάρισε ο αντίπαλος, δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες για γκολ και γενικά είχαμε καλή εικόνα ως ομάδα. 

Είμαι ικανοποιημένος από την απόδοση των παικτών, αλλά δεν είμαι δικαιωμένος από το αποτέλεσμα, γιατί τα θετικά αποτελέσματα είναι που σε βοηθούν ψυχολογικά, αγωνιστικά και σε βοηθούν να γίνεις καλύτερος. 

Σημείο κλειδί στον αγώνα θεωρώ πως ήταν η φάση του 55’ με το δοκάρι του Γιουσούφ, γιατί αν εκεί γινόταν το 3-1, τότε θα ήταν πολύ δύσκολο για τον αντίπαλο να πάρει κάτι από αυτό το παιχνίδι, αλλά και η φάση του πέναλτι από όπου προήλθε η ισοφάριση της Βέροιας, αν και δεν θέλω να σχολιάζω για την διαιτησία, θα έλεγα ότι θα πρέπει να το δούμε στην τηλεόραση για να έχουμε σωστή άποψη. 

Αυτό που είπα στους παίκτες μου στα αποδυτήρια είναι ότι δεν απογοητευόμαστε, αλλά συνεχίζουμε την προσπάθεια και την δουλειά στο διάστημα της διακοπής του πρωταθλήματος, ώστε να βελτιώσουμε τις αδυναμίες μας για την δύσκολη συνέχεια του προγράμματος που ακολουθεί.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.