Παναθηναϊκός: Η αποστολή για ΠΑΟΚ
Την τελευταία του προπόνηση πριν το αυριανό ματς με τον ΠΑΟΚ (09/11/2014 - 19:30 Nova sports 1) πραγματοποίησε σήμερα το μεσημέρι ο Παναθηναϊκός στο Κορωπί. Το πρόγραμμα των «πράσινων» περιλάμβανε στο ξεκίνημα ζέσταμα, στη συνέχεια ασκήσεις πέντε εναντίον δυο και τέλος οικογενειακό δίτερμα.
Ο Ζέκα ακολούθησε θεραπεία και σήμερα ενώ η μαγνητική που έκανε επιβεβαίωσε ότι έχει υποστεί ρήξη δευτέρου βαθμού στον ημιτενοντώδη μυ και το διάστημα της αποθεραπείας του υπολογίζεται σε τρεις εβδομάδες.
Μετά το τέλος της προπόνησης ανακοινώθηκε η αποστολή για τον αγώνα με τους Θεσσαλονικείς, που θα διεξαχθεί στην Τούμπα, για την δέκατη αγωνιστική της Super League. Στην διάθεση του Γιάννη Αναστασίου βρίσκονται οι:
Κοτσόλης, Στιλ, Κότσαρης, Μπούρμπος, Τριανταφυλλόπουλος, Σίλντενφελντ, Κουτρουμπής, Νάνο, Λαγός, Πράνιτς, Μέντες, Μπούι, Δώνης, Ατζαγκούν, Ντίνας, Κλωναρίδης, Μπαϊράμι, Μπεργκ, Πέτριτς και Καρέλης.


Δεν υπάρχουν σχόλια