Πόλο: Άνετα ο Ολυμπιακός την Γλυφάδα
Με φόρα από πέρυσι ξεκίνησε τις φετινές υποχρεώσεις του το γυναικείο τμήμα του Ολυμπιακού στη πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Α1 Γυναικών. Τα κορίτσια του Χάρη Παυλίδη επικράτησαν με το εμφατικό 17-1 της Γλυφάδας, με μεγάλη πρωταγωνίστρια την νεοαποκτηθείσα Αλεξάνδρα Ασημάκη, που πήρε το όπλο της βρίσκοντας δίχτυα 6 φορές.
Οκτάλεπτα: 4-0, 4-0, 5-0, 4-1
Διαιτητές: Μπιράκης - Βόσικας
Αλυτάρχης: Πέτρος Εγωγιάννης


Δεν υπάρχουν σχόλια