Άρης: Η αποστολή για Άρη Ακροποτάμου
Με την πρωινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Δασυγένειου Αθλητικού Κέντρου ολοκληρώθηκε σήμερα η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Άρη για το αυριανό παιχνίδι κόντρα στον Άρη Ακροποτάμου στο Δημοτικό Στάδιο Ελευθερούπολης (15:00), στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Γ' Εθνικής (1ος όμιλος).
Μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης ο νέος τεχνικός τηων "κιτρίνων", Πάουλο Κάμπος, ανακοίνωσε την αποστολή (θα αναχωρήσει το απόγευμα για την Καβάλα και θα διανυκτερεύσει σε ξενοδοχείο στην πόλη της Ανατολικής Μακεδονίας) που αποτελείται από 18 ποδοσφαιριστές:
Μπαϊμάκης, Καρατζιοβαλής, Φερνάντες, Ψυχογιός, Λιόλιος, Γκόλιας, Λεμονής, Σουνάς, Καπνίδης, Χιντασέλι, Πόι, Προβατίδης, Παπαδόπουλος, Ατματσίδης, Ρένια, Γκίνο, Μαζουλουξής, Βασιλόπουλος. Εκτός αποστολής έμειναν ο Ηλίας Σταυρόπουλος και ο Μιχάλης Γιαννίτσης. Αμφότεροι αντιμετωπίζουν πρόβλημα τραυματισμού κι αποφασίστηκε να προφυλαχθούν.


Δεν υπάρχουν σχόλια