Header Ads

Header ADS

Κολύμβηση: Αρχή με Ημερίδες σε 4 πόλεις

Με Ημερίδες ορίων (πισίνα 25μ) στην Αθήνα, την Θεσσαλονίκη, τον Βόλο και την Ιτέα αρχίζει αύριο (14/11) και επίσημα η νέα αγωνιστική περίοδος στην Κολύμβηση. Στην Αθήνα οι αγώνες θα διεξαχθούν από αύριο έως και την Κυριακή, στο κολυμβητήριο του Κολεγίου Αθηνών στην Κάντζα και με τη συμμετοχή 180 κολυμβητών / τριών από 27 Σωματεία. Αύριο (14/11) οι αγώνες αρχίζουν στις 18:30, ενώ το Σάββατο και την Κυριακή στις 09:00 το πρωί και τις 17:00 το απόγευμα. 

Στην Θεσσαλονίκη οι αγώνες φιλοξενούνται στο Εθνικό κολυμβητήριο και μετέχουν συνολικά 453 κολυμβητές/τριες από 24 Σωματεία. Οι αγώνες διεξάγονται το Σάββατο (09:00, 17:00) και την Κυριακή (09:00). Στην Περιφέρεια (Ιτέα, Βόλος) οι Ημερίδες περιλαμβάνουν και τις προαγωνιστικές ηλικίες. 

Στην Ιτέα το Σάββατο (15/11) μετέχουν 200 κολυμβητές/τριες από 11 Σωματεία της Περιφέρειας Ανατολικής Στερεάς και Εύβοιας, ενώ στον Βόλο (Εθνικό κολ.) επίσης το Σάββατο (15/11) 86 κολυμβητές/τριες από 9 Σωματεία της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Οι Ημερίδες αφορούν το Γκραν Πρι Χριστουγέννων που θα διεξαχθεί το διήμερο 20 και 21 Δεκεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.