Zito... ο Λεβαδειακός!
Η ΠΑΕ Λεβαδειακός ανακοίνωσε σήμερα την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Mekeme Ladji Tamla (Zito). Ο γεννημένος στις 19 Σεπτεμβρίου 1985 Ιβοριανός μέσος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για δύο χρόνια.
Ξεκίνησε την καριέρα του το 2004 στην Βελγική Beveren και το 2007 μεταγράφηκε στην Γαλλική Le Mans, όπου έμεινε μέχρι το 2013, με ενδιάμεσο προορισμό την Stade Laval, στην οποία έπαιξε ως δανεικός της σεζόν 2008-2009. Τελευταία ομάδα στην οποία αγωνίστηκε την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο (2013-2014), πριν υπογράψει στον Λεβαδειακό ήταν η Ισραηλινή Maccabi Petah Tikva.


Δεν υπάρχουν σχόλια