Κοσίσκι: "Με έπεισε ο Κατίδης"
Οι πρώτες δηλώσεις του Τόμας Κοσίσκι ως ποδοσφαιριστής του Αστέρα Τρίπολης: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στον Αστέρα, σε μία ομάδα που θεωρώ πώς είναι ένα σκαλί παραπάνω στην καριέρα μου και που μέσα αυτήν, πιστεύω πώς θα καθιερωθώ και στην Εθνική Σλοβακίας.
Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για τον Αστέρα από τον συμπαίκτη μου στη Νοβάρα, τον Κατίδη. Για το ότι θεωρείται μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, για το πόσο οργανωμένη είναι, αλλά και για το πόσο υψηλούς στόχους έχει. Μετά από αυτά δεν χρειάστηκε να περάσουν πέντε λεπτά για να συμφωνήσουμε όταν έγινε η πρόταση.
Θέλω να προσφέρω και εγώ με τη σειρά μου στον Αστέρα και να δώσω το 101% των δυνατοτήτων μου, προκειμένου να πετύχει τους υψηλούς στόχους που έχει θέσει. Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Αστέρα και θέλω να παίξω καλά για να δικαιώσω όλους εκείνους που πίστεψαν σε μένα.»


Δεν υπάρχουν σχόλια