ΑΕΚ: Δώρα "διαρκείας" στους νικητές
Συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό η πώληση των εισιτηρίων διαρκείας της ΑΕΚ για την νέα αγωνιστική περίοδο. Οι φίλαθλοι της ομάδας ανταποκρίνονται θετικά και η διοίκηση τους ευχαριστεί για την αμέριστη στήριξή τους. Το πρώτο εισιτήριο αγόρασε o Παναγιώτης Βαγενάς στην θύρα 7 του ΟΑΚΑ. Ο 100ος είναι ο Κωνσταντίνος Δάνδουλας στην θύρα 11 ενώ το 1000ό εισιτήριο διαρκείας αγόρασε ο Δημήτρης Κατσούλας επίσης στην θύρα 11.
Οι συγκεκριμένοι φίλαθλοι μαζί με τους επόμενους νικητές θα επισκεφτούν, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί μετά τη λήξη των πωλήσεων εισιτηρίων διαρκείας, το προπονητικό κέντρο στα Σπάτα όπου θα ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις, θα παρακολουθήσουν την προπόνηση των ποδοσφαιριστών και θα φωτογραφηθούν μαζί τους.
Από τις 18 Ιουλίου οι φίλαθλοι της ΑΕΚ που θα αγοράζουν το διαρκείας τους από το τμήμα εισιτηρίων του ΟΑΚΑ, θα έχουν την δυνατότητα να προμηθεύονται τα επίσημα προϊόντα της ΑΕΚ από το κατάστημα της PUMA που θα λειτουργεί στον ίδιο χώρο καθημερινά 12:00-16:00 και Σάββατο 10:00 έως 14:00. Παράλληλα στον ίδιο χώρο εξακολουθεί να πωλείται το βιβλίο που εξέδωσε η επίσημη ΑΕΚ με αφορμή τη συμπλήρωση 90 χρόνων από την ίδρυση του Συλλόγου «90 χρόνια η ιστορία της ΑΕΚ».


Δεν υπάρχουν σχόλια