Zoric: "Γνωρίζω που έρχομαι"
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας του με την ΑΕΚ το νέο μεταγραφικό απόκτημα του "δικεφάλου", Darko Zoric, δήλωσε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ΑΕΚ που με επέλεξαν όπως και της Celic που μου έδωσαν την δυνατότητα να πραγματοποιήσω την μεταγραφή.
Γνωρίζω πόσο μεγάλος σύλλογος είναι η ΑΕΚ. Εύχομαι το μέλλον της νέας μου ομάδας να είναι γεμάτο επιτυχίες και υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό.»


Δεν υπάρχουν σχόλια