Συγχαρητήρια ΚΕΔ στην Σοφία Ράλλη
«Η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας αισθάνεται υπερήφανη γιατί ένα εκλεκτό μέλος της ελληνικής διαιτησίας η Σοφία Ράλλη βρίσκεται στο Σότσι της Ρωσίας με την αποστολή της Εθνικής Ελλάδος για να λάβει μέρος στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες. Ο Πρόεδρος Θανάσης Νικολίτσας και τα μέλη της ΚΕΔ Νίκος Κορρές και Ευθύμης Βλάχος της εύχονται ολόψυχα καλή επιτυχία και να εκπροσωπήσει επάξια την χώρα μας. Σοφία όλο το ελληνικό χάντμπολ βρίσκεται στο πλευρό σου, μας έχεις κάνει υπερήφανους.»


Δεν υπάρχουν σχόλια