Header Ads

Header ADS

Παράσχος: "Ότι είναι δυνατόν για την πρόκριση"

Την αποστολή του αγώνα με τον Ολυμπιακό δημοσιοποίησε χθες ο προπονητής του Ατρομήτου, Γιώργος Παράσχος, αμέσως μετά το τέλος της προπόνησης στο αθλητικό κέντρο. Την αποτελούν 19 ποδοσφαιριστές, οι:

Σηφάκης, Μπάρκας, Νάστος, Γιαννούλης, Αρκούδας, Μπάλλας, Γκαρσία, Ταυλαρίδης, Λαζαρίδης, Δημούτσος, Φάμπιο, Μπρίτο, Ούμπιντες, Φωτάκης, Καραμάνος, Γεωργίου, Κιβρακίδης, Παπουτσογιαννόπουλος, Ναπολεόνι.

Ο Παπαδόπουλος ακολούθησε πρόγραμμα θεραπείας και γυμναστήριο. Ο Ιγκλέσιας ξεκίνησε προπόνηση αλλά ένιωσε ενοχλήσεις στους προσαγωγούς και αποχώρησε. Σε δηλώσεις του στο atromitosfc.gr o Γιώργος Παράσχος τόνισε τα εξής:

«Ο Ολυμπιακός μπορεί να παραμένει το φαβορί όμως οι παίκτες μας παρά την κούραση και την ταλαιπωρία έχουν πολύ μεγάλα ψυχικά αποθέματα λόγω της κρισιμότητας του αγώνα και θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να προκριθούμε στην επόμενη φάση. Ευχαριστούμε τους φιλάθλους μας για την συγκλονιστική τους παρουσία στο ματς με τον Αστέρα και είμαστε βέβαιοι ότι και στον σημερινό αγώνα θα έχουμε επίσης πολύ μεγάλη συμπαράσταση.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.