ΠΑΟΚ: Ο Λούκας μαθαίνει… ελληνικά (video)
Ολοκληρώθηκε η πρωινή προπόνηση του ΠΑΟΚ, που διεξήχθη στη Νέα Μεσημβρία. Το πρόγραμμα είχε αρκετά υψηλή ένταση και εκτός από την καθιερωμένη προθέρμανση περιείχε ένα μίνι τουρνουά ανάμεσα σε τέσσερις ομάδες.
Συγκεκριμένα οι "μαύροι" (Γκαρσία, Νέτσιντ, Πόζογλου, Κιόσε), οι "μπλε" (Ολίσε, Τζανδάρης, Κωνσταντινίδης, Αλέκο), οι "πράσινοι" (Στοχ, Σκόνδρας, Κατσικάς,Βούκιτς) και οι "κόκκινοι" (Λούκας, Βίτορ, Κουλούρης, Ποζατζίδης) διαγωνίστηκαν σε διαδοχικά τρίλεπτα ματς σε μικρό γήπεδο, με νικητές τους τελευταίους.
Ο Αθανασιάδης λόγω της έντασης της προπόνησης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα φυσικής κατάστασης, όπως και ο Λόπεθ, ενώ Γεωργιάδης, Λάζαρ, Λόρενς και Λίνο ατομικό πρόγραμμα αποθεραπείας. Ο Αλεξάντερ Μάντλουγκ πέρασε το πρωί ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και θα συμμετάσχει στην απογευματινή προπόνηση που ξεκινά στις 18:30 στη Νέα Μεσημβρία.
Το... δώρο για τα γενέθλιά του ήταν η νίκη της ομάδας του στο μίνι τουρνουά που πραγματοποιήθηκε στην πρωινή προπόνηση. Μια νίκη που δεν ήρθε εύκολα για τους "κόκκινους" του Λούκας, ο οποίος κατεύθυνε την ομάδα του σε άπταιστα.. ελληνικά! Με "γαλλική" προφορά. Παρακολουθήστε ένα απόσπασμα με πολλά "μπιπ", από τις επιδόσεις του Λούκας όπως τις κατέγραψε η κάμερα του PAOK TV στο αθλητικό κέντρο της Νέας Μεσημβρίας...


Δεν υπάρχουν σχόλια