Header Ads

Header ADS

Ivić: "Χτίζουμε κάτι καλό" (video)

Τελείωσε το πρωτάθλημα ως ποδοσφαιριστής και ξεκίνησε τη σεζόν ως προπονητής.

Ο Βλάνταν Ίβιτς κρέμασε τα παπούτσια του κι ανέλαβε το δύσκολο ρόλο να ετοιμάσει την επόμενη φουρνιά ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ ως τεχνικός της ομάδας Κ 20.

Η δύσκολη μετάβαση έγινε ομαλά κι ως τώρα επιτυχημένα. Η Κ20 του Δικεφάλου έχει τρεις νίκες σε ισάριθμους αγώνες και δείχνει ικανή να έχει μια καλή πορεία.

Ο μεγάλος στόχος που θέτει ο Βλανταν Ίβιτς και οι υπεύθυνοι των ακαδημιών, όμως, είναι να χτιστεί κάτι καλό για τον ΠΑΟΚ, να εξασφαλιστεί το μέλλον του συλλόγου. Ο τεχνικός της Κ20 μίλησε στην κάμερα του PAOK TV...


Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.