Από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ανακοινώνεται ότι αναβλήθηκε ο αγώνας Κυπέλλου Γ’ Εθνικής της 15/09/2013 Αχαϊκή - Μεσολόγγι, ο οποίος θα οριστεί εκ νέου από την αρμόδια Επιτροπή.
Δεν υπάρχουν σχόλια