Ο Αστέρας απέκτησε τον Γκιράν Εντό
Ο Αστέρας Τρίπολης απέκτησε για ένα χρόνο τον 29χρονο Γκιράν Εντό, έναν δυνατό και γρήγορο ποδοσφαιριστή που πέρσι αγωνίστηκε με επιτυχία στην Ίπσουιτς. Ο Εντό αποτελεί το δωδέκατο μεταγραφικό απόκτημα του Αστέρα στην φετινή καλοκαιρινή περίοδο. Αγωνίζεται τόσο ως αμυντικό χαφ, όσο και ως στόπερ, με παραστάσεις από μεγάλα πρωταθλήματα όπως το Αγγλικό και το Γαλλικό. Ο Εντό είναι διεθνής με την εθνική ομάδα της Σενεγάλης, έχοντας παίξει σε 39 παιχνίδια συμμετέχοντας τρεις φορές στο Κόπα Άφρικα (2006, 2008, 2012).
Ο Εντό γεννήθηκε στις 24 Απριλίου 1984,στο Ρουσφίκ της Σενεγάλης έχει ύψος 1.89, ζυγίζει 76 κιλά και στον Αστέρα θα φοράει το Νο 88. Το 2002 ο Εντό μετακόμισε στη Γαλλία για χάρη της Σοσό, στην οποία αγωνίστηκε έξι χρόνια, μετρώντας συνολικά σε αυτό το διάστημα 122 παιχνίδια με 5 γκολ, ενώ το 2007 κατέκτησε το Κύπελλο Γαλλίας. Το 2008 μετακόμισε στη Ναντ, αλλά τον επόμενο χρόνο δόθηκε δανεικός στην Σεντ Ετιέν.
Εκεί έπαιξε σε 34 ματς και επειδή η ομάδα έμεινε στην κατηγορία, ανανεώθηκε αυτόματα το συμβόλαιό του. Τον Ιανουάριο του 2011, ο Εντό δόθηκε δανεικός στην Σαραγόσα, ενώ το καλοκαίρι του 2011 παραχωρήθηκε δανεικός στην Μπίρμιγχαμ. Οι καλές του εμφανίσεις στην Αγγλία, ανάγκασαν την Ίπσουιτς να τον πάρει δανεικό την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, γεγονός που δεν μετάνιωσε, καθώς ο Εντό είχε 34 συμμετοχές και δύο γκολ. Στις πρώτες δηλώσεις του ως ποδοσφαιριστής του Αστέρα ο Εντό τόνισε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Αστέρα, σε μία ομάδα που κάθε χρόνο εξελίσσεται και βάζει υψηλότερους στόχους. Εύχομαι μέσα από την καθημερινή σκληρή δουλειά που θα κάνουμε στο γήπεδο να πετύχουμε τους στόχους μας. Συμμετείχα σε μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα της Ευρώπης και το να έρθω στην Ελλάδα ήθελε πολύ σκέψη.
Από τότε όμως που έμαθα για το ενδιαφέρον του Αστέρα, μίλησα με διάφορους συναδέλφους μου που έχουν παίξει στην Ελλάδα και μου μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για την ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους του Αστέρα για την υπομονή και την κατανόηση που έδειξαν απέναντι μου. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και θα κάνω ότι είναι δυνατό για να τους δικαιώσω.»



Δεν υπάρχουν σχόλια