Header Ads

Header ADS

Αιμοδοσία στο Καραϊσκάκη

Ο Ολυμπιακός πραγματοποιεί αιμοδοσία το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, 10:00-14:00 στο χώρο του Μουσείου στο Στάδιο «Γεώργιος Καραϊσκάκης». Η αιμοδοσία γίνεται σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Μεταξά όπου έχει δημιουργηθεί Τράπεζα Αίματος στη μνήμη των θυμάτων της 8ης Φεβρουαρίου 1981.

Οι διεθνείς στατιστικές λένε ότι το 60% του πληθυσμού θα χρειαστεί τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του μετάγγιση ολικού αίματος ή ενός από τα στοιχεία του αίματος, ενώ δυστυχώς μόνο το 5% των ανθρώπων που μπορούν να γίνουν αιμοδότες δίνουν αίμα. Η δωρεά αίματος είναι εντελώς ακίνδυνη και ανώδυνη, ενώ βοηθά τον οργανισμό μας να ανανεώνεται.

Όσοι αιμοδότες επιθυμούν θα λάβουν κάρτα αιμοδότη από το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Μεταξά με τη συνεργασία του οποίου πραγματοποιείται η Αιμοδοσία. Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός θέλοντας να συμβάλλει στην προσφορά των συνανθρώπων μας που θα συμμετάσχουν στη συγκεκριμένη αιμοδοσία θα φιλοξενήσει τους αιμοδότες στον Αγώνα του Ολυμπιακού με την Ξάνθη στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης». Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 210 4800921 ή στο 210 4800901.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.