Ο Λεόνε μοιράζει δώρα!
Μία νέα προωθητική ενέργεια εγκαινιάζεται στον προσεχή εντός έδρας αγώνα του Ολυμπιακού, το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου απέναντι στην Ξάνθη. Μία ώρα πριν την έναρξη του αγώνα (το ματς αρχίζει στις 20:30) ο Λεόνε θα μοιράσει δώρα σε 30 τυχερούς φιλάθλους που θα βρίσκονται στις εξέδρες του γηπέδου. Στο παρακάτω video μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τον Λεόνε στο γήπεδο:


Δεν υπάρχουν σχόλια