ΠΑΕ ΠΑΟΚ: Ευχαριστήριο στον κόσμο
Ευχαριστήρια ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στον κόσμο που βρέθηκε στο γήπεδο της Βέροια για τον αγώνα με την τοπική ομάδα (1-2): «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ευχαριστεί τον κόσμο της ομάδας που βρέθηκε στη Βέροια για την πολύ σημαντική συμπαράστασή του στην προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του Χουμπ Στέφενς. Οι φίλοι του Δικεφάλου έδειξαν παραδειγματική συμπεριφορά τόσο κατά την προσέλευση στο γήπεδο πριν από την αναμέτρηση, όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα, δίχως να δώσουν το παραμικρό δικαίωμα και ώθησαν τον ΠΑΟΚ στην νίκη.»


Δεν υπάρχουν σχόλια