Header Ads

Header ADS

Η αποστολή του Λεβαδειακού για Άρη

Με πρωινή προπόνηση στο Δημοτικό στάδιο ολοκληρώθηκε το Σάββατο η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Λεβαδειακού για τον εκτός έδρας αγώνα με τον Άρη. Μετά το τέλος της ο Λεμονής ανακοίνωσε την αποστολή για την Θεσσαλονίκη.

Την αποτελούν οι: Przyrowski, Στρατηλάτης, Μουλόπουλος, Sanguinetti, Γεωργίου, Λυκογιάννης, Μαχαίρας, Petrazzi, Manolo, Busto, Σκέμπης, Μάγκας, Kapo, Rogerio, Kone, Μάντζιος, Ιωαννίδης, Γιάντσης και Ortega.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.