Ατρόμητος: Αύριο ολοκληρώνει την προετοιμασία
Αύριο το πρωί ολοκληρώνεται η προετοιμασία του Ατρόμητου για το δεύτερο ματς των play off, την Κυριακή στην Τρίπολη με τον Αστέρα. Η ομάδα του Περιστερίου θα προπονηθεί το πρωί στο αθλητικό κέντρο του συλλόγου και στη συνέχεια θα ανακοινωθεί η αποστολή, η οποία το απόγευμα θα αναχωρήσει για την πρωτεύουσα της Αρκαδίας. Στη σημερινή προπόνηση έλαβαν κανονικά μέρος οι Ναπολεόνι και Ιγκλέσιας.
* Η ομάδα Κ15 του Ατρόμητου διεκδικεί αύριο το τρόπαιο στο Πρωτάθλημα Νέων της ΕΠΣΑ. Στον τελικό που θα πραγματοποιηθεί στο γήπεδο του Ρουφ (10:00) αντίπαλος της θα είναι το Ηράκλειο.


Δεν υπάρχουν σχόλια