Παλαίμαχοι ΑΕΚ: "Μόνο ένα αποτέλεσμα, νίκη"
Ανακοίνωση του Συνδέσμου Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΑΕΚ για το ματς του "δικεφάλου με τον Παναθηναϊκό: «Την Κυριακή η ομάδα μας δίνει ένα σημαντικό παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Όπως σε κάθε ντέρμπι, έτσι και σε αυτό, υπάρχει μόνο ένα αποτέλεσμα για τους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, η νίκη! Γι' αυτό, ως Σύνδεσμος Παλαιμάχων της Ένωσης, συμβουλεύουμε τους παίκτες να ξεχάσουν ότι συνέβη κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και να προσηλωθούν ψυχή τε και σώματι στη μάχη της 24ης αγωνιστικής. Νικήστε για τον κόσμο της ΑΕΚ που θα γεμίσει ξανά το Ο.Α.Κ.Α. και σας στηρίζει απόλυτα!»


Δεν υπάρχουν σχόλια