Header Ads

Header ADS

ΠΑΟΚ: Training Report (27/02/2013)

Ολοκληρώθηκε η τελευταία προπόνηση του ΠΑΟΚ πριν τον αυριανό αγώνα εναντίον του Λεβαδειακού, που διεξήχθη στην Τούμπα. Στην ουσία ήταν ένα τελευταίο χαλάρωμα, με ασκήσεις σωματικής αποφόρτισης πριν η ομάδα καταλύσει στο ξενοδοχείο. Το πρόγραμμα περιείχε ζέσταμα με "5-2" και διπλό μικρής χρονικής διάρκειας στο μισό γήπεδο. Ο Γιώργος Κατσικάς και ο Γιώργος Γεωργιάδης ακολούθησαν πρόγραμμα θεραπείας, ενώ ο Sekou Oliseh έχει ανεβάσει κατά πολύ ρυθμούς στο ατομικό πρόγραμμα που ακολουθεί, με στόχο να μπει στον κανονικό ρυθμό προπονήσεων στο τέλος της εβδομάδας. Ο Κώστας Σταφυλίδης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα με τρέξιμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.