Header Ads

Header ADS

Ευρωπαϊκό στίβου: Το μεσημέρι η τεχνική σύσκεψη

Μια καλύτερη ημέρα ξημέρωσε σήμερα για την ελληνική αποστολή που βρίσκεται στο Γκέτεμποργκ, προκειμένου να πάρει μέρος στο 32ο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου. Η ομάδα ταλαιπωρήθηκε την Τετάρτη τόσο λόγω της ομίχλης στο αεροδρόμιο του Γκέτεμποργκ, που ανάγκαζε τον πιλότο να προσγειωθεί στο Όσλο, όσο και εξαιτίας της καθυστέρησης που υπήρξε στις διαπιστεύσεις.

Σήμερα το πρωί οι αθλητές είχαν την ευκαιρία να κάνουν την πρώτη τους προπόνηση επί σουηδικού εδάφους. Στο ξενοδοχείο που διαμένει η εθνική ομάδα υπάρχει προπονητήριο, ενώ πολύ κοντά (πρόσβαση με τα πόδια) είναι και το Scandinavium Arena, το στάδιο που θα φιλοξενηθούν οι αγώνες. Στις 16:00 (ώρα Ελλάδος) θα γίνει η τεχνική σύσκεψη, από την οποία θα προκύψουν οι προκριματικές σειρές και τα γκρουπ.

Εξάλλου το απόγευμα θα φτάσει στο Γκέτεμποργκ η Κατερίνα Στεφανίδη, η οποία ταξίδεψε από Αμερική όπου και διαμένει. Για Σουηδία ταξιδεύει σήμερα και ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος, μαζί με τον αντιπρόεδρο Παναγιώτη Δημάκο. Οι δύο άνδρες αναμένεται να έχουν συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΑΑ, όπως ο πρόεδρος Βιρτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.