Προβάδισμα πρόκρισης ο ΠΑΟΚ
Η πρώτη πράξη της μάχης για την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας είχε νικητή. Και μάλιστα με «καθαρό σκορ»! Ο ΠΑΟΚ με τα γκολ του Στέφανου Αθανασιάδη (57’) και του Δημήτρη Σαλπιγγίδη επικράτησε του Λεβαδειακού με 2-0 και απέκτησε προβάδισμα ενόψει της ρεβάνς το απόγευμα της ερχόμενης Τετάρτης στο γήπεδο της Λιβαδειάς. Ο ΠΑΟΚ βρήκε τον τρόπο να «ξεκλειδώσει» την αντίπαλη άμυνα στο 57ο λεπτό με τον Στέφανο Αθανασιάδη να πετυχαίνει με σουτ το 20ο φετινό του γκολ και τρία λεπτά αργότερα η συνεργασία Lawrence – Camara έφερε τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη φάτσα με τον αντίπαλο τερματοφύλακα. Μια επαφή – προβολή και... γκολ!
ΚΙΤΡΙΝΕΣ: Garcia, Lazar, Rogerio.
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Γιάχος (Χίου)
ΒΟΗΘΟΙ: Ακρίβος (Αθήνας) – Γεωργαράκος (Αθήνας)
ΠΑΟΚ: Itandje, Αποστολόπουλος, Κατσουράνης, Schildenfeld, Lino, Lawrence, Garcia (67’ Kace), Lazar, Camara, Σαλπιγγίδης (90’ Khumalo), Αθανασιάδης
ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΣ: Κυριακίδης, Νικολακάκης, Josemi, Λισγάρας, Mendy, Μαχαίρας, Κόρμπος (64’ Ζησόπουλος), Romeou, Rogerio (73’ Kallejon), Boumale (64’ Poy), Βασιλείου.
Στον σημερινό αγώνα κόπηκαν 11.548 εισιτήρια και οι εισπράξεις ήταν 102.201,88 Ευρώ


Δεν υπάρχουν σχόλια