Header Ads

Header ADS

Ανακοίνωσε Smith η Ξάνθη

«Η Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ Α.Ο. ανακοινώνει την συμφωνία της με τον ποδοσφαιριστή RYAN SMITH.»

Επιστροφή στα γήπεδα

Οι ημέρες χαλάρωσης και το τετραήμερο ρεπό για την Ξάνθη τελείωσε και την Παρασκευή το απόγευμα τεχνικό επιτελείο και ποδοσφαιριστές επέστρεψαν στα γήπεδα του προπονητηρίου της ομάδας. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης είναι στην ευχάριστη θέση να μην διαθέτει ποδοσφαιριστές που αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών. Αερόβιο τρέξιμο με και χωρίς μπάλα κι ασκήσεις ενδυνάμωσης περιλάμβανε το σημερινό πρόγραμμα της Ξανθιώτικης ομάδας. Για το Σάββατο υπάρχει απογευματινή προπόνηση ενώ για την Κυριακή (15:00) έχει προγραμματιστεί φιλικό παιχνίδι με την ομάδα του Αιγινιακού στο SKODA ΞΑΝΘΗ Arena με την είσοδο να είναι ελεύθερη για το κοινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.