Header Ads

Header ADS

Η ομάδα του Αϊ Βασίλη

Εσείς το ξέρατε πως υπάρχει ομάδα του... Αϊ Βασίλη; Ούτε κι εγώ. Το πληροφορήθηκα όλως τυχαίως απ' την αθλητική ιστοσελίδα e-soccer.gr ψάχνοντας άσχετα πράγματα στο διαδίκτυο. Ονομάζεται FC Santa Claus Rovaniemi και διαβάστε... τα υπόλοιπα:

«Μπορεί να φαντάζει ως... παραμύθι, ωστόσο εδώ και κάποια χρόνια ο Αϊ Βασίλης έχει τη δική του ποδοσφαιρική ομάδα, η οποία αγωνίζεται στην τρίτη κατηγορία του πρωταθλήματος της Φιλανδίας! Ο σύλλογος ιδρύθηκε το 1993 και αποτέλεσε το προϊόν της συγχώνευσης των ομάδων Ροβανιέμι Ρέιπας και Ροβανιέμι Λάπι. Η πρώτη, ήταν και η πιο επιτυχημένη από τις δύο, έχοντας παίξει για 12 χρόνια στην Kakkonen, την τρίτη εν τη τάξει κατηγορία στο ποδόσφαιρο της Φιλανδίας. Η Λάπι είχε καταφέρει με τη σειρά της να φτάσει στο επίπεδο αυτό, αλλά είχε αγωνιστεί εκεί μόλις τρεις φορές. Μετά την συγχώνευση, ο σύλλογος ονομάστηκε Santa Claus και στο σήμα του απεικονίζεται η χαρακτηριστική φιγούρα του Άγιου Βασίλη να γράφει με μία πένα σ’ έναν πάπυρο, ενώ στο πλάι υπάρχουν και δύο μπάλες ποδοσφαίρου. Η έδρα της ομάδας χωράει περίπου 2.000 άτομα και φυσικά βρίσκεται στο Ροβανιέμι, ενώ τόσο σε διοικητικό, όσο και σε επίπεδο παικτών και προπονητών, αποτελείται εξ ολοκλήρου από Φινλανδούς με εξαίρεση έναν Βραζιλιάνο που υπήρχε στην περσινή ομάδα!

Οι Santa, όπως τους φωνάζουν χάριν συντομίας, αφού κατάφεραν να παίξουν για 8 χρόνια στην τρίτη κατηγορία, υποβιβάστηκαν το 2000 στην Kolmonen. Κατάφεραν να επιστρέψουν το 2008 και 2010 έφτασαν μία ανάσα από το επίτευγμα της ανόδου στην Ykkonen, την δεύτερη κατηγορία της χώρας. Αναδείχθηκαν πρώτοι στον όμιλό τους, αλλά έχασαν την άνοδο στα πλέι οφ, όπου ηττήθηκαν με 1-0 από την ΗIFK και παρότι διατήρησαν την επόμενη χρονιά τον βασικό τους κορμό, ψάχνοντας το βήμα παραπάνω, δεν κατάφεραν να κάνουν ανάλογη πορεία. Η μεγαλύτερή τους επιτυχία είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου Midnattsolscupen το 1994, μία διοργάνωση με ιδιαίτερη σημασία. Αποτελεί κληρονομιά της φυλής Σάμι, τους γνωστούς σε εμάς ως Λάπωνες, αν και οι ίδιοι δεν θέλουν να λέγονται έτσι. Ο πληθυσμός τους εκτείνεται στη Σουηδία, τη Φιλανδία, τη Ρωσία και τη Νορβηγία και ομάδες από όλες αυτές τις χώρες παίζουν στη συγκεκριμένη διοργάνωση τον Ιούνιο, με τα ματς να διεξάγονται τα μεσάνυχτα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.