ΕΠΑΕ: "Καμπάνα" σε Νίκη Βόλου, απαλλαγή για ΑΕΛ
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE - FOOTBALL LEAGUE 2 πήρε τις παρακάτω αποφάσεις:
* Επέβαλε στην ΠΑΕ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ την πειθαρχική ποινή του χρηματικού προστίμου των χιλίων πεντακοσίων (1.500) ευρώ για τις ρίψεις αντικειμένων κατ΄ εξακολούθηση (αγώνας της 10-10-2012 με ΠΑΕ ΑΕΠ ΗΡΑΚΛΗΣ 1908).
* Απήλλαξε την ΠΑΕ ΛΑΡΙΣΑ και τον Ι. ΜΑΓΓΟ (Υπ. Ασφαλείας) από τις αποδιδόμενες σε αυτούς πειθαρχικές παραβάσεις (αγώνας της 15-10-2012 με ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ).


Δεν υπάρχουν σχόλια