«Η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα ανακοινώνει ότι λύθηκε κοινή συναινέσει το συμβόλαιο συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Χάρη Κωστάκη. Η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα τον ευχαριστεί για τον επαγγελματισμό του και την προσπάθεια που κατέβαλε τους μήνες που ανήκε στην ομάδα και του εύχεται καλή σταδιοδρομία.»
Δεν υπάρχουν σχόλια