Αλκαράθ: "Νίκη και πρόκριση με Καλλιθέα"
Ο προπονητής του Άρη, Λούκας Αλκαράθ, ενόψει της αναμέτρησης με αντίπαλο την Καλλιθέα στο Κλεάνθης Βικελίδης, στο πλαίσιο της 3ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας, έκανε την παρακάτω δήλωση στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ Άρης:
«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για το παιχνίδι Κυπέλλου με την Καλλιθέα, στο οποίο θα επιδιώξουμε τη νίκη και την πρόκριση στην επόμενη φάση του θεσμού. Προετοιμαστήκαμε κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πιστεύω ότι θα πετύχουμε τον στόχο μας.
Όμως το ματς δεν θα είναι εύκολο, καθώς από τη μια πλευρά καλούμαστε να ανατρέψουμε το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα, ενώ από την άλλη θα παραταχθούμε με κάποιες ελλείψεις, όπως για παράδειγμα ο Αγκάνθο, ο οποίος δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την χθεσινή προπόνηση και έμεινε εκτός αποστολής.
Όσοι αγωνιστούν θα πρέπει να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό μέσα στο γήπεδο για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Επειδή το παιχνίδι με την Καλλιθέα είναι το τελευταίο πριν από τις γιορτές –μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ομάδας- εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά σε όλο τον κόσμο του Άρη και να αποχαιρετήσουμε το 2012 με τον καλύτερο τρόπο.»


Δεν υπάρχουν σχόλια