Header Ads

Header ADS

Κέρκυρα: Τελευταία προπόνηση κι ευχές Λιμπάντση

Την τελευταία τους προπόνηση, πριν την εορτή των Χριστουγέννων, πραγματοποίησαν χθες, Σάββατο (22/12) το πρωί, στις εγκαταστάσεις των Γαζάτικων, οι παίκτες του ΑΟ Κέρκυρα. Και κατόπιν, εν μέσω ευχών, έθεσαν σε... εφαρμογή την πενθήμερη άδειά τους, αποχωρώντας, οι περισσότεροι για τις ιδιαίτερες πατρίδες τους. Το ραντεβού ανανεώθηκε για το απόγευμα της 27ης Δεκεμβρίου, με τον Άκη Μάντζιο, βεβαίως, να τους δίνει τις απαραίτητες οδηγίες, προκειμένου να διατηρηθούν στην κατάσταση, που πρέπει.

Το «παρών» στα Γαζάτικα, έδωσε και ο ισχυρός άνδρας της ΠΑΕ, Γιώργος Λιμπάντσης, ο οποίος και μίλησε στους ποδοσφαιριστές (αργότερα, βρέθηκε και στο Κανόνι και παρακολούθησε τον αγώνα Νέων, ΑΟ Κέρκυρα - ΠΑΟΚ). Ο κ. Λιμπάντσης ευχήθηκε σε όλους καλά Χριστούγεννα, με υγεία και προκοπή. Ενώ εκφράστηκε πεπεισμένος ότι, μετά την ξεκούραση των παικτών, η ομάδα θα εμφανιστεί ανανεωμένη και ισχυρή, ώστε να διεκδικήσει ανταγωνιστικά και με πίστη τον μεγάλο στόχο της παραμονής.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.