Η ΑΕΚ επιβλήθηκε 3-0 του Παναθηναϊκού
Το απόλυτο στο πρωτάθλημα πανηγύρισε το βράδυ του Σαββάτου η ΑΕΚ, καθώς στην αναμέτρηση που έριξε την αυλαία της 11ης στροφής στην Α1 Γυναικών, η «Ένωση» επικράτησε 3-0 (26-24, 25-17, 25-11) του Παναθηναϊκού στο σχεδόν κατάμεστο κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας και έτσι τυπικά αναδείχτηκε «Πρωταθλήτρια Χειμώνα».
Ωστόσο, ο Παναθηναϊκός έκανε το πρώτο σετ ντέρμπι, αφού μετά το 8-4, ακολούθησε το 16-14, ενώ οι κιτρινόμαυρες από 22-20, ισοφαρίστηκαν σε 22-22, και τελικά το σετ κρίθηκε στο 26-24 με την Κις να πετυχαίνει συνεχόμενους πόντους. Το 2-0 και το 3-0 έγινε εύκολα, αφού εξελίχθηκαν σε παράσταση για ένα ρόλο.


Δεν υπάρχουν σχόλια