Η Ρεάλ Μαδρίτης, μέσω των ποδοσφαιριστών της Τσάμπι Αλόνσο - Ίκερ Κασίγιας - Αλβάρο Αρμπελόα, παρουσίασε - διαφήμισε τις πράσινες εμφανίσεις της, τις οποίες θα φοράει στις εκτός έδρας αναμετρήσεις. Τι λέτε; Της πάει το πράσινο; Δείτε το βίντεο...
Δεν υπάρχουν σχόλια