ΑΕΚ: H προπόνηση της Δευτέρας
Ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση της ΑΕΚ, η οποία διεξήχθη στις 10:00 στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων. Ο Παναγιώτης Λαγός και ο Βαλεντίνος Βλάχος έκαναν πρόγραμμα φυσιοθεραπείας στο Ιατρικό Κέντρο. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές γυμνάστηκαν κανονικά. Την Τρίτη οι παίκτες έχουν ρεπό και την Τετάρτη είναι προγραμματισμένη διπλή προπόνηση, στις 09:30 και 19:00.


Δεν υπάρχουν σχόλια