Header Ads

Header ADS

ΑΕΚ: H προπόνηση της Δευτέρας

Ολοκληρώθηκε η σημερινή προπόνηση της ΑΕΚ, η οποία διεξήχθη στις 10:00 στο προπονητικό κέντρο των Σπάτων. Ο Παναγιώτης Λαγός και ο Βαλεντίνος Βλάχος έκαναν πρόγραμμα φυσιοθεραπείας στο Ιατρικό Κέντρο. Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές γυμνάστηκαν κανονικά. Την Τρίτη οι παίκτες έχουν ρεπό και την Τετάρτη είναι προγραμματισμένη διπλή προπόνηση, στις 09:30 και 19:00.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.