Παπαδημητρίου: Φέτος κάναμε υπέρβαση
Απόλυτα ικανοποιημένος εμφανίστηκε ο Πρόεδρος της ΦΩΚΙΚΟΣ ΠΑΕ για τις φετινές μεταγραφικές κινήσεις της ομάδας σε επικοινωνία που είχε μαζί του το Fokikos.gr. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «πιστεύω ότι, φέτος κάναμε τις καλύτερες έπιλογές για το καλό της ομάδας, ξεκινώντας με την συνεργασία μας με τον προπονητή Κρ. Βαζέχα και αποκτώντας συνολικά 21 παίχτες.
Το πλάνο και το χτίσιμο της νέας ομάδας ξεκίνησε αρκετά νωρίς, από την πρώτη συνάντηση που είχα με τον Κρ. Βαζέχα στην Αθήνα αρχές Ιουλίου. Νομίζω ότι σαν Δ.Σ κάναμε το καλύτερο δυνατό για την ομάδα μας, με μικρή οικονομική βοήθεια, μια υπέρβαση για τα δεδομένα Άμφισσας και Φωκίδας και περιμένουμε ο φίλαθλος κόσμος να σταθεί αρωγός σε αυτή την μεγάλη προσπάθεια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Και συνέχισε λέγοντας ότι, «θέλουμε φέτος ο Φωκικός να κάνει μια καλύτερη πορεία με μεγαλύτερες βλέψεις και να έχει μια καλή θέση στον τελικό πίνακα της βαθμολογίας και όπως έχω ξαναπεί με όποια «ρομαντικά σχέδια» μπορεί να έχει κανείς για κάτι ακόμα καλύτερο. Περιμένω από εδώ και στο εξής την στήριξη του φίλαθλου κόσμου και μεγαλύτερη προσέλευση στο γήπεδο. Οι μεταγραφές ολοκληρώθηκαν, κάναμε το καθήκον μας σαν ΦΩΚΙΚΟΣ ΠΑΕ, τώρα η συνέχεια είναι στα "χέρια" προπονητή και παιχτών», τόνισε.


Δεν υπάρχουν σχόλια