Ανακοίνωση της "Παναθηναϊκής Συμμαχίας"
«Ο Παναθηναϊκός προσπάθησε στην Κομοτηνή, όμως το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που αξίζαμε. Μέσα από δάκρυα αλλά και χαρές χτίζουμε μια νέα ομάδα. Με υπομονή και επιμονή θα ξαναφτιάξουμε το μεγάλο Παναθηναϊκό. Παραμένουμε ψύχραιμοι και σταθεροί στο πλάνο μας, πεπεισμένοι ότι στο τέλος θα είμαστε εμείς οι νικητές.»


Δεν υπάρχουν σχόλια