Header Ads

Header ADS

Συγχαρητήριο τηλεγράφημα του Ιωαννίδη στην ΕΚΟΦΝΣ

«Οι Έλληνες κωπηλάτες μας έκαναν για μία ακόμη φορά υπερήφανους με την κατάκτηση δύο χρυσών και ενός ασημένιου μεταλλίου, στο πρόσφατο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κωπηλασίας, που διεξήχθη στο Βαρέζε της Ιταλίας. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στους:

* Νίκο και Απόστολο Γκουντούλα, Γιάννη Χρήστου και Γιώργο Τζιάλλα, που εξασφάλισαν την πρώτη θέση στην τετράκωπο άνευ των ανδρών,

* στους Παναγιώτη Μαγδάνη, Σπύρο Γιάνναρο για την πρωτιά στο διπλό σκιφ ελαφρών των ανδρών,

* στις Αλεξάνδρα Τσιάβου και Χριστίνα Γιαζιτζίδου οι οποίες κατέκτησαν το ασημένιο μετάλλιο,

* αλλά και σε όλη την ελληνική αποστολή για την εμφάνισή της.»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.