Header Ads

Header ADS

Ξάνθη: Επιστροφή στην βάση

Το μεσημέρι της Δευτέρας επέστρεψε στην βάση της η Ξάνθη μετά την παραμονή της στο νησί των Φαιάκων και την Κυριακή. Το 1-1 απέναντι στην Κέρκυρα ανήκει στο παρελθόν κι άπαντες στο ξανθιώτικο συγκρότημα επιθυμούν μία καλύτερη συνέχεια, αρχής γενομένης από το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ το ερχόμενο Σάββατο. Η ξανθιώτικη ομάδα αμέσως μετά την επιστροφή της από την Κέρκυρα, πήγε στα γήπεδά της στα Πηγάδια, για την προγραμματισμένη προπόνηση. Προβλήματα δεν υπάρχουν και ο Μαρίνος Ουζουνίδης είχε την ευκαιρία να δουλέψει με τους ποδοσφαιριστές του στον τομέα της τακτικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Εικόνες θέματος από rami_ba. Από το Blogger.