«Η ΠΑΕ Πανσερραϊκός ανακοινώνει στους Σερραίους φιλάθλους ότι ο Αγώνας με την Επανομή ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ σήμερα 15-09-2012 λόγω των κακών καιρικών συνθηκών για την προστασία του χλοοτάπητα, το πότε θα διεξαχθεί θα γίνει γνωστό με νέα ανακοίνωση.»
Δεν υπάρχουν σχόλια