Συγχαρητήριο τηλεγράφημα Ιωαννίδη στην ΚΟΕ
«Η σπουδαία εμφάνιση των αθλητών μας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κολύμβησης Ανοιχτής Θάλασσας στο Πιομπίνο της Ιταλίας, η οποία συνοδεύτηκε με την κατάκτηση δύο ασημένιων μεταλλίων, ένα στο Ομαδικό των 5χλμ. και ένα στο ατομικό αγώνισμα των 5χλμ., μας κάνει όλους υπερήφανους.
Παρακαλώ να διαβιβάσετε τα θερμά μου συγχαρητήρια στην Κέλυ Αραούζου η οποία κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο ατομικό και στο ομαδικό 5χλμ., αλλά και στους Μάριο Καλαφάτη και Γιώργο Αρνιακό, που συμμετείχαν στο ομαδικό των 5χλμ.»


Δεν υπάρχουν σχόλια